Partnerin gesucht

Discussion in 'Personal ads - Looking for a keyholder or sub?' started by Alex_1979, Sep 30, 2020.

  1. Alex_1979
    Offline

    Alex_1979 Member

    Joined:
    Sep 21, 2020
    Messages:
    11
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    Local Time:
    3:00 PM
    Hallo,
    Ich hoffe hier die passende Partnerin zu finden. Ich, männlich , aus dem Ruhrgebiet kommend freue mich schon auf die passende Frau. Gerne darf es auch eine Anfängerin sein ( genau wie ich) mit der man dann die Vorzüge einer flr genießen kann. Ich bin flexibel und durchaus bereit falls es passt mich dem Wohnort der Dame anzupassen.
    Für mich zählen die inneren Werte. Ich bin aufrichtig und erwarte das auch von der Partnerin. Ich bin Mitte 40 und die Partnerin sollte auch im passenden Alter oder gerne älter sein
     
  2. MissyB
    Offline

    MissyB Long term member

    Joined:
    Mar 16, 2019
    Messages:
    7,909
    Likes Received:
    11,374
    Trophy Points:
    143
    Occupation:
    maid, (I wish)
    Location: (Country, Region - and perhaps even City?):
    Tennessee hills
    Local Time:
    9:00 AM
    I can understand most of your request, but since so many here are english speaking, you might want to post a translated version if possible.
     
  3. Alex_1979
    Offline

    Alex_1979 Member

    Joined:
    Sep 21, 2020
    Messages:
    11
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    Local Time:
    3:00 PM
    Yes thats right, nur maybe a woman fromm Germany reads my thread
     
    MissyB likes this.
  4. trenck
    Offline

    trenck Active member

    Joined:
    Dec 21, 2019
    Messages:
    113
    Likes Received:
    55
    Trophy Points:
    28
    Gender:
    Male
    Local Time:
    3:00 PM
    Du hast doch geschrieben, du bist bereit, deinen Wohnort der Dame anzupassen? Mit so einem farblosen Inserat bleibt räumliche Nähe aber sowieso die einzig mögliche Motivation dich anzuschreiben.
     
    good2fun likes this.
  5. Alex_1979
    Offline

    Alex_1979 Member

    Joined:
    Sep 21, 2020
    Messages:
    11
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    Local Time:
    3:00 PM
    Stimmt, da hast du recht. Ich werde es mal ergänzen
     
  6. Alex_1979
    Offline

    Alex_1979 Member

    Joined:
    Sep 21, 2020
    Messages:
    11
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    Local Time:
    3:00 PM
    Also, hier Mal ein kleines Update:)
    Geboten wird ein Mann , blaue Augen, braunes Haar ( zugegeben ein paar graue sind auch dabei), Größe liegt bei 1,79 m , schlank. Ich gehe gerne mit Freunden aus, hin und wieder ins Kino.( Das bedeutet aber nicht , das ich einen gemütlichen Abend zu zweit auf der Couch nicht zu schätzen weiß)und würde mich selbst als ausgeglichenen hilfsbeiten und freundlichen Menschen bezeichnen. Ich habe immer ein offenes Ohr für Freunde oder Familie. Ich bin sehr verlässlich und erwarte das auch von der Partnerin. Grade im Bereich der flr will und muss ich ihr trauen können. Natürlich bin ich dann auch bereit einen Kg dauerhaft zu tragen und mich ihr zum Wohle beider unterzuordnen. Ich hätte z b. Auch nichts dagegen ( falls sie es wünscht) den Hausmann zu machen.
     
  7. L-u-c-y
    Offline

    Staff Member Owner of Chastity Mansion Administrator Verified Female

    Joined:
    Oct 20, 2015
    Messages:
    4,884
    Likes Received:
    34,364
    Trophy Points:
    163
    Gender:
    Female
    Location: (Country, Region - and perhaps even City?):
    Oxford, England
    Local Time:
    2:00 PM
    This is an English language forum, please keep it in English please. Moderators can't moderate.
     
    Smallymike likes this.
  8. Alex_1979
    Offline

    Alex_1979 Member

    Joined:
    Sep 21, 2020
    Messages:
    11
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    Local Time:
    3:00 PM
    OK,

    Hello,
    I hope to find the right partner here. I, male, coming from the Ruhr area, am looking forward to the right woman. It is also welcome to be a beginner (just like me) with whom you can enjoy the advantages of a flr. I am flexible and ready if it suits the lady's place of residence.
    For me it's inner values that count. I am sincere and I expect the same from my partner. I'm in my mid-40s and my partner should also be of the right age or older. The offer is a man, blue eyes, brown hair (admittedly a few gray ones are also included), height is 1.79 m, slim. I like going out with friends, going to the cinema every now and then (but that doesn't mean that I don't appreciate a cozy evening for two on the couch) and would describe myself as a balanced, helpful and friendly person. I always have an open ear for friends and family. I am very reliable and I expect the same from my partner. Just in the area of FLr wants and must be able to trust her. Of course I am ready to carry one kg permanently and to subordinate myself to her for the benefit of both. I would have e.g. Also nothing against (if she wishes) to do the househusband
     
  9. KeuschlingMax
    Offline

    KeuschlingMax Member

    Joined:
    Jul 28, 2019
    Messages:
    37
    Likes Received:
    23
    Trophy Points:
    18
    Gender:
    Male
    Occupation:
    IT Guy
    Location: (Country, Region - and perhaps even City?):
    Germany, northern NRW
    Local Time:
    3:00 PM
    If you dont find here, maybe try joyclub, they have chastity and flr groups there ... 99% german ;).
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice